کارهای بعد از پذیرش تحصیلی - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

کارهای بعد از پذیرش تحصیلی

 

 اولین کاری که شما بعد از رسیدن به ایتالیا باید انجام بدین خریدن سیم کارته . اینجا اپراتورهای زیادی دارن که به شما سرویس میدن . امروز من و شادی سعی کردیم که برای آموزش خرید سیم کارت در ایتالیا ، برایتون یه ویدیو تهیه کنیم . اکثر این سیم کارت ها رو با هم مقایسه می کنیم و یه توضیح کلی در مورد تک تک این سیم کارت ها می دیم . به نظر ما بهترین انتخاب اقتصادی برای شما سیم کارت ایلیاده و بهترین انتخاب در مجموع برای شما وودافونه . تا انتها همراه ما باشین و با لایک ما رو حمایت کنین تا متوجه شین برای خرید سیم کارت در ایتالیا چه کاری باید انجام بدین . مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت : پاسپورت نامه پذیرش دانشگاه کدیچه فیسکاله هزینه های سیم کارت برای خرید و شارژ : هزینه خرید و راه اندازی سیم کارت که فقط یک بار باید پرداخت کنین بین 10 تا 15 یوروئه . هزینه شارژ ماهیانه سیم کارت ها متفاوته ، برای مثال ایلیاد 120 گیگ میده ماهانه و تماس و اس ام اس رایگان ، ماهی 8 یورو . وودافون هم 110 گیگ میده ماهانه و تماس و اس ام اس رایگانه ، ماهی 14 یورو . اپراتور ایلیاد : تعرفه‌ها و پکیج‌ها : ایلیاد اغلب تعرفه‌ها و پکیج‌هایی با قیمت رقابتی ارائه می‌دهد . پوشش و سرعت اینترنت : این سیم کارت از پوشش و سرعت مناسبی برخوردار است . بدون تعهد مدت‌زمانی : ایلیاد اغلب بدون تعهد مدت‌ زمانی و قرارداد اجباری ارائه می‌شود . پشتیبانی مشتریان : ایلیاد به عنوان یک اپراتور جدید ، خدمات پشتیبانی مشتریان مدرن و کارآمدی را فراهم کرده است . قابلیت رمزگذاری : ایلیاد اغلب از سیم‌کارتهای دیجیتال و قابل رمزگذاری برخوردار بوده امنیت بالایی دارد . اپراتور وودافون : پوشش گسترده : سیم کارت وودافون از یک پوشش وسیع در سراسر ایتالیا بهره‌مند است . پکیج‌ها و تعرفه‌ها : وودافون انواع پکیج‌ها و تعرفه‌های متنوع با مزایای مختلف را ارائه می‌دهد . سرویس‌های افزودنی : این اپراتور اغلب سرویس‌های افزودنی مانند رومینگ بین‌المللی را نیز فراهم می‌کند . پشتیبانی مشتریان : وودافون برای مشتریان خود ؛ پشتیبانی حرفه‌ای و قابل دسترس را فراهم می‌کند . فرصت‌های ویژه : این اپراتور اغلب ، فرصت‌ها و تخفیف‌های ویژه برای مشتریان خود ارائه می‌دهد .

 

در این ویدیو به شما کارهای بعد از پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ایتالیا رو خوهیم گفت . بعد از اینکه از دانشگاه مورد نظرتون از ایتالیا پذیرش گرفتین ، باید کارهای زیادی رو انجام بدین . این کارها رو لیست میکنم در پاراگراف پایین تا برای تک تکشون برنامه ریزی داشته باشین .

 

کارهای بعد از پذیرش تحصیلی از ایتالیا :
  • شروع برنامه ریزی برای تمکن مالی
  • جمع آوری و ارسال مدارک تحصیلی برای دارالترجمه ایتالیایی
  • ثبت نام و درخواست تاییدیه تحصیلی از وبسایت یونیورسیتالی
  • جمع آوری مدارک چک لیست سفارت ایتالیا
  • رزور وقت ویزامتریک برای ارائه مدارک به سفارت ایتالیا
  • جمع آوری وسایل مورد نیاز برای روزها و هفته های اول در ایتالیا
  • گرفتن 4 یا 5 هزار یورو از صرافی های ایران
  • خرید بلیط 1 طرفه به ایتالیا
  • رزرو هتل یا هساتل برای روزهای اول

 

تمکن مالی :

از امسال شما باید تمکن و گردش حساب 6 ماهه به سفارت ارائه بدین . به همین دلیل خیلی زود باید به فکر آماده سازی حساب بانکیتون باشین.

 

ارسال مدارک به دارالترجمه ایتالیایی :

چون تعداد دارالترجمه های رسمی ایتالیایی در ایران کمه ، باید زودتر مدارکتون رو ارسال کنین تا هم سریع تر مدارکتون دستتون برسه و هم هزینه کمتر یکنین .

 

یونیورسیتالی :

وبسایت یونیورسیتالی ، یک وبسایت مرجع در ایتالیاست و شما باید در آن ثبت نام کنین و درخواست تاییدیه بدین .

 

جمع آوری مدارک چک لیست سفارت ایتالیا :

باید مدارک مورد نیاز رو که داخل چک لیست سفارت ایتالیا بهشون اشاره شده آماده کنین ، مثل رزرو بلیط هواپیما  و هتل ، عکس پرسنلی و …

 

رزرو وقت ویزامتریک :

باید از طریق وبسایت ویزامتریک ، وقت سفارت خودتونو رزرو کنین .

 

جمع آوری وسایل مورد نیاز روزهای اول ایتالیا :

باید چمدونتون رو پر کنین و وسایلی که در روزهای اول بهشون نیاز دارین ، مثل وسایل بهداشتی ، خوراکی ، لوازم الکترونیکی و … رو تهیه کنین .

 

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل یا هاستل :

باید یه بلیط یک طرفه به ایتالیا بخرین و اگه براتون مقدوره برای یه هفته اول در ایتالیا ، هتل یا هاستل رزرو کنین .