نگارش رزومه تحصیلی - Curriculum Vitae (CV) - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

رزومه تحصیلی

رزومه تحصیلی چیست ؟

ترجمه فارسی Curriculum Vitae رزومه تحصیلی میباشد . ما در نگارش رزومه تحصیلی – Curriculum Vitae (CV) ، معرفی نامه ای جامع از اطلاعات شخصی ، تحصیلی ، شغلی و تمام تجربیات شما را به کارمند دانشگاه ارائه میدهیم . داشتن یک رزومه استاندارد ، مهمترین اقدام جهت ورود به دانشگاه های معتبر جهان است . هرگز برای نوشتن رزومه و انگیزه نامه ، از نسخه های رایگان موجود در اینترنت استفاده نکنید . رزومه را به صورت مخفف CV هم مینویسند و حتی به آن Resume هم میگویند .

چه چیزهایی باید در رزومه تحصیلی ذکر شود ؟

شما برای نگارش صحیح رزومه تحصیلی موارد زیادی رو باید رعایت کنین . مهمترین فاکتور ، رعایت فرم صحیح و مورد نیاز دانشگاه مقصده . شما باید سوابق تحصیلی ، سوابق کاری ، دستاوردهای سال های اخیر ، علاقه مندیها ، توانایی ها ، ورزش های مورد علاقه و تمامی صفات و روحیاتتون رو در دل این رزومه جا بدین . همیشه این امکان وجود داره که یکم با زرق و برق بیشتر رزومه رو جذاب تر کنیم تا تاثیر بیشتری رو پروندمون بذاره ، ولی اون زرق و برق هم حساب کتابی داره و نمیشه زیادی از این روش استفاده کرد چون بعدا جواب معکوس میده .

خدمات ما در زمینه رزومه تحصیلی به چه صورت است ؟

ما طبق اطلاعاتی که از خود شما میگیریم ، طی 3 الی 5 روز ، نگارش رزومه تحصیلی – Curriculum Vitae (CV) را تکمیل میکنیم و به شما تحویل میدهیم . شما یک هفته فرصت دارید تا رزومه تحصیلی را بخوانید و اگر احساس کردید که نیاز به ویرایش جزئی دارد ، به ما اطلاع دهید . رزومه تحصیلی در دانشگاه های مختلف دنیا ، فرم های مختلفی دارد . اگر نگارش رزومه شما بر اساس فرم آن دانشگاه نباشد ، تاثیر خوبی بر روی اپلای شما نمیگذارد . پس یا اطلاعات خودتان را برای نوشتن یک رزومه تحصیلی قوی افزایش دهید یا مسئولیت این کار را به افراد کاربلد بدهید .

شرایط و هزینه خدمات نگارش رزومه تحصیلی

ابتدا برای نگارش رزومه تحصیلی – Curriculum Vitae (CV) ، مبلغ 1,300,000 تومان را به شماره کارت 6037998236121785 به نام عماد شادپور واریز کنید و سپس کد رهگیری و ساعت پرداخت را از طریق فرم زیر ارسال نمایید . بعد از تکمیل فرم در کمتر از 24 ساعت ، با شما تماس میگیریم و پروسه نگارش رزومه تحصیلی ، رسما شروع میشود .

نگارش رزومه تحصیلی