نگارش انگیزه نامه تحصیلی - (Statement of Purpose (SOP - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

انگیزه نامه تحصیلی چیست ؟

ترجمه فارسی State of Purpose انگیزه نامه میشود . شما در این نامه ، انگیزه و هدفتان را برای تحصیل در رشته و دانشگاه مقصد اعلام میکنید . انگیزه نامه را به صورت مخفف SOP مینویسند و حتی با عنوان Cover Letter و Motivation Letter استفاده میگردد .

چه چیزهایی باید در انگیزه نامه ذکر شود ؟

شما باید اعلام نمایید که چرا قصد ادامه تحصیل در آن رشته را دارید ؟ باید اعلام کنید که فارغ التحصیلی در آن رشته از آن دانشگاه چه کمکی به آینده شغلی شما میکند ؟ همچنین باید از نگارش قوی ای در نوشتن انگیزه نامه استفاده کنید . افراد بسیار حرفه ای هم برای نوشتن یک انگیزه نامه حرفه ای ، بیشتر از 3 روز زمان صرف میکنند و بارها نوشته های خود را ویرایش میکنند . دلیل اصلی سخت گیری در نوشتن انگیزه نامه ، وجود کارمندی است که قصد بررسی مدارک دانشجویان را دارد . این کارمند در طول روز ده ها پرونده را چک میکند و باید انگیزه نامه شما ، از لحاظ گرامر و محتوا بی نقص باشد تا نظر آن کارمند را جلب نماید .

خدمات ما در زمینه انگیزه نامه به چه صورت است ؟

ما طبق اطلاعاتی که از شما میگیریم ، طی 3 الی 5 روز نگارش انگیزه نامه تحصیلی – (Statement of Purpose (SOP را تمکیل و به شما تحویل میدهیم .یک هفته فرصت دارید تا انگیزه نامه را بخوانید و اگر احساس کردید که نیاز به ویرایش جزئی دارد به ما اطلاع دهید . بعد از اطلاع رسانی شما ، انگیزه نامه شما در کمتر از 48 ساعت ویراش میشود .

شرایط و هزینه خدمات نگارش انگیزه نامه تحصیلی

ابتدا برای نگارش انگیزه نامه تحصیلی – (Statement of Purpose (SOP ، مبلغ 1,300,000 تومن را به شماره کارت 6037998236121785 به نام عماد شادپور واریز نمایید و سپس ، کد رهگیری و ساعت پرداخت را از طریق فرم زیر ارسال کنید . بعد از تکمیل فرم در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت و پروسه نگارش انگیزه نامه برای شما رسما شروع میشود .

نگارش انگیزه نامه