نگارش انگیزه نامه تحصیلی - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

نگارش انگیزه نامه تحصیلی

پس از جمع آوری و ترجمه مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی ، باید مراحل درخواست را یکی پس از دیگری سپری کنید . یکی از مهم ترین مراحل ، نگارش انگیزه نامه تحصیلی است . نوشتن انگیزه نامه تحصیلی یکی از مهمترین کارهایی است که متقاضی برای تحصیل ، باید انجام دهد . به هیچ عنوان انگیزه نامه را از اینترنت کپی نکنید . می توانید از انگیزه نامه های دیگر الهام بگیرید اما با کپی کردن متن ، قطعا شانس قبولی خود را کاهش می دهید . در صورت نیاز به داشتن انگیزه نامه خاص و حرفه ای می توانید اینجا کلیک کنید .

انگیزه نامه باید چه شرایطی داشته باشد ؟

انگیزه نامه در دانشگاه های مختلف ایتالیا متفاوت است . در برخی از دانشگاه ها باید انگیزه نامه را به صورت فایل PDF آپلود کنید . در برخی از دانشگاه ها هم باید متن انگیزه نامه را داخل صفحه درخواست برای پذیرش از دانشگاه تایپ کنید . از نظر میزان انگیزه نامه ، باید خدمتتان عارض باشم که در هر دانشگاهی شرایط خاصی وجود دارد . برخی از دانشگاه ها برای شما محدودیت هایی تعیین می کنند . به عنوان مثال ، دانشگاه کافوسکاری از شما میخواهد که انگیزه نامه شما بین 500 تا 1000 کلمه داشته باشد . برخی از دانشگاه ها نیز الزام دارند که انگیزه نامه شما از نظر تعداد صفحات ، بیش از یک صفحه PDF نباشد .

چه چیزهایی باید داخل انگیزه نامه نوشته شود ؟

به صورت کلی ، باید متنی جذاب بنویسید تا دل آفیسر را به دست بیاورید تا در رای نهایی وی ، تاثیر مثبتی بگذارد . در انگیزه نامه حرفه ای ، ابتدا باید کمی در مورد مسیر تحصیلی خود صحبت کنید . دلیل انتخاب این مسیر را با نگارشی قوی توضیح دهید . دلیل انتخاب رشته مورد نظر در دانشگاه مقصد را به کسی که پرونده شما را بررسی میکند ، اعلام کنید و همچنین اضافه کنید که بعد از فارغ التحصیلی ، چه آینده شغلی ای در انتظار شما خواهد بود .

به همین دلیل از دید خیلی ها ، مرحله نگارش انگیزه نامه تحصیلی ، یکی از مهمترین مراحل در مهاجرت به حساب می آید . باید با توپ پر به م‍صاف این غول بروید . خودتان را لبریز از اطلاعات کنید تا بعد از مهاجرت ، عدم دانش کافی به شما آسیب نزند . اگر نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید ، میتوانید از قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید .