رزرو وقت ویزامتریک - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

رزرو وقت ویزامتریک

پس از جمع آوری تمام مدارک مورد نیاز برای چک لیست تحصیلی، نوبت به رزرو نوبت ویزامتریک می رسد . باید از طریق وبسایت ویزامتریک ، وقت سفارت را تعیین کنید و مدارک را در روز موعود ، به شرکت ویزامتریک تحویل دهید . میتوانید از لینک زیر ، آموزش کامل رزرو وقت ویزامتریک را در قالب یک ویدیو ، در کانال یوتیوب ما مشاهده نمایید .

آموزش رزرو وقت ویزامتریک ، برای ویزای تحصیلی ایتالیا

رزرو وقت ویزامتریک چقدر هزینه خواهد داشت ؟

برای ویزای تحصیلی ، ابتدا باید مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان را به شماره حسابی که در سایت ویزامتریک نمایش داده می شود واریز نمایید . بعد از 24 ساعت ، روزها و ساعت های خالی برای شما نمایش داده خواهد شد . به راحتی می توانید زمان مورد نظر را انتخاب کنید و برای روز موعود آماده شوید . در روز موعود هم هزینه ای در حدود 100 یورو باید به شرکت ویزامتریک به صورت نقد پرداخت کنید . این 100 یورو شامل هزینه سفارت ایتالیا و حق الزحمه شرکت ویزامتریک میباشد .

فایل ها و فرم های مورد نیاز برای سفارت ایتالیا :

برای راحتی شما عزیزان ، تمام فایل ها و فرم های مورد نیاز سفارت ایتالیا را جمع آوری کرده ایم . شما میتوانید اینجا کلیک کنید تا فایل ها و فرم های مورد نظر را دانلود نمایید .

جهت دیدن ویدیوی کامل بررسی چک لیست تحصیلی سفارت ایتالیا ، میتوانید اینجا کلیک کنید . اگر هم در هر قسمت از مسیر مهاجرت خود ، به مشاوره تخصصی نیاز داشتید ، میتوانید با مشاورین متخصص مجموعه عمشاد در ارتباط باشید .