رزرو وقت مشاوره تخصصی - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

رزرو وقت مشاوره تخصصی

مشاوره تحصیلی چیست ؟

مشاوره تحصیلی ، یکی از مهترین کارها ، قبل از مهاجرت تحصیلی و اقدام جهت اپلای برای دانشگاه محسوب میشود . این کار به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با شخصی که در این زمینه سالها تجربه دارد ( به قول معروف : کسی که چم و خم کار و بلده ) مشورت کنید و از تجارب و راهنمایی هایش نهایت بهره را ببرید . مشاوره تحصیلی برای اکثر دانشجوها امری واجب و ضروری تلقی میشود .

مشاور چه کمکی به شما میکند ؟

یک مشاور آگاه با توجه به علایق و پتانسیل شما و با در نظر گرفتن شرایط تحصیلی مقطع قبلی شما ، کمک میکند تا مناسب ترین رشته های تحصیلی که با شرایط شما جهت رسیدن به موفقیت و حصول پذیرش از دانشگاه ، بیشترین سازگاری را دارند ، معرفی نماید . همچنین او شما را با اطلاعات مربوط به دانشگاه مقصد و شرایط آب و هوا ، جمعیت ، زمینه های شغلی و هزینه های زندگی در آن شهر آشنا خواهد کرد . ضمنا مشاور با اعلام مناسب ترین زمان برای جمع آوری مدارک مورد نیاز برای اپلای و آموزش نحوه بالا بردن شانس پذیرش از دانشگاه دلخواهتان ، شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری خواهد نمود .

نکته مهم : هزینه مشاوره تخصصی برای مهاجرت تحصیلی به کشور ایتالیا ، آلمان ، هلند و کانادا طبق تعرفه زیر میباشد . شما باید برای رزرو وقت مشاوره تخصصی ، ابتدا مبلغ مورد نظر را به شماره کارت 6037998236121785 به نام عماد شادپور واریز نمایید و سپس کد رهگیری ، ساعت پرداخت و مبلغ واریزی را در فیلد زیر وارد نمایید .

60 دقیقه مشاوره تخصصی : 700 هزار تومان

رزرو وقت مشاوره تحصیلی