درخواست تاییدیه وبسایت یونیورسیتالی - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

درخواست تاییدیه وبسایت یونیورسیتالی

اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید ، قطعا نامه پذیرش را از طرف دانشگاه مقصد دریافت کرده اید . اکنون زمان آن رسیده است که برای ثبت نام و درخواست تاییدیه تحصیلی از وبسایت رسمی یونیورسیتالی اقدام کنید تا قبل از رزرو وقت ویزامتریک ، به دستتان برسد .

چه کارهایی باید انجام دهید ؟

باید وارد سایت یونیورسیتالی شوید و در سایت مذکور ثبت نام کنید . بعد از فعال سازی اکانت ، شما باید برای گرفتن تاییدیه تحصیلی از این سایت اقدام نمایید . چندین مرجله وجود دارد که باید آنها را سپری کنید و در نهایت ، برای شما ایملی ارسال میشود مبتنی بر آن که ، درخواست شما با موفقیت ثبت شده است .

وبسایت یونیورسیتالی چه کاری انجام میدهد ؟

این وبسایت ، نامه پذیرش شما را تحت عنوان یک ایمیل ، برای دانشگاه مقصد ارسال میکند و از صحت این نامه پذیرش مطمئن میشود . یکی از مدارک مهم و مورد نیاز سفارت برای صدور ویزای تحصیلی ، نامه تاییدیه وبسایت یونیورسیتالی است .

تاییدیه یونیورسیتالی چقدر زمان میبرد ؟

معمولا از زمانی که برای تاییدیه یونیورسیتالی درخواست میدهید تا زمانی که تاییدیه صادر شود ، بین 1 هفته تا 1 ماه زمان میبرد .

برای دیدن آموزش ثبت نام و درخواست تاییدیه تحصیلی در وبسایت یونیورسیتالی ، میتوانید اینجا کلیک کنید تا وارد کانال یوتیوب عمشاد شوید . در کانال ما ، تمام آموزش ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد .