ترجمه ایتالیایی فیش حقوقی ساپورتر - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

ترجمه ایتالیایی فیش حقوقی ساپورتر

برای گرفتن عدد ایزه و بورسیه استانی ایتالیا ، باید تعدادی مدرک را به همراه خود ، به ایتالیا بیاورید . یکی از مدارک مورد نیاز ، ترجمه ایتالیایی فیش حقوقی ساپورتر میباشد که باید مهر تایید وزارت خارجه و دادگستری را داشته باشد . در همین راستا ، فیلم آموزشی را در کانال یوتیوب عمشاد منتشر کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در بورسیه استانی ایتالیا

ساختار ترجمه ایتالیایی فیش حقوقی ساپورتر به چه صورت میباشد ؟

فیش حقوق 12 ماهه ساپورتر در بازه زمانی دی ماه تا آذر ماه باید به زبان ایتالیایی ترجمه و توسط وزارت خارجه و دادگستری تایید گردد . همچنین نباید فراموش کنید که اداره بورس ایتالیا از شما فیش حقوقی 12 ماهه ساپورتر را که مربوط به 2 سال پیش است ، میخواهد .

بورسیه استانی ایتالیا به چه کسانی تعلق میگیرد :

این بورسیه به دانشجویانی که از لحاظ استطاعت مالی در جایگاه مناسبی قرار ندارند تعلق میگیرد . باید مدارک مالی ساپورتر را به اداره بورسیه ایتالیا ارائه دهید تا عدد ایزه خود را دریافت نمایید . هر چقدر این عدد کمتر باشد ، شانس شما برای گرفتن بورسیه استانی بالاتر میرود .

مقدار و طریقه پرداخت بورسیه استانی ایتالیا ؟

مبلغ بورسیه استانی ایتالیا : این مبلغ هر سال دستخوش تغییرات قرار میگیرد . مبلغ بورسیه برای سال تحصیلی 2022-2023 ، 7 هزار یورو بود که طبق شایعاتی که به گوش میرسد ، قرار است برای سال تحصیلی 2023-2024 به 8 هزار یورو برسد . امیدواریم این اتفاق مبارک ، برای دانشجویان ایرانی رخ دهد .

طریقه پرداخت : هر ساله ، این مبلغ را در دو قسط برای دانشجویان واحد شرایط پرداخت میکنند . قسط اول بین ماه های فوریه تا آپریل میباشد و قسط دوم هم از آگوست تا سپتامبر .