بزرگترین مرکز خرید ونیز - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

بزرگترین مرکز خرید ونیز

 

بزرگترین مرکز خرید ونیز

 

معرفی مرکز خرید Nave De Vero :

ناوه ده ورو بزرگترین مرکز خرید ونیز است که در ناحیه مارگرا در شهر ونیز قرار دارد و در سال 2015 تاسیس شده است . این مرکز خرید دارای 55000 متر مربع فضای فروشگاهی است . این مرکز خرید 2 طبقه دارد و بیش از 120 فروشگاه و یک طبقه پارکینگ در زیرزمین وجود دارد .

ناوه ده ورو به زبان محلی ونیزی به معنی “کشتی شیشه‌ای” است و الهام گرفته از ریشه‌های دریایی ونیز است . عناصری مانند “ته کشتی” شیشه‌ای به عنوان ورودی و “بادبان‌های” فتوولتائیک روی سقف وجود دارند . شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع کالاها را پیدا کنید ، از جمله لباس، الکترونیک ، ورزش ، اسباب‌ بازی ، کتاب ، لوازم خانگی ، محصولات داروخانه و غیره .

 

معرفی برندهای معروف این مرکز خرید :
  • لباس : می‌توانید از فروشگاه‌های زارا ، بنتون ، ، جیوکس ، جک و جونز ، لوییز ، پول اند بیر و لوییز استفاده کنید .
  • وسایل ورزشی : شما می‌توانید از فروشگاه‌هایی مانند نایک ، آدیداس ، فوت لاکر و دیکاتلون انتخاب کنید .
  • اسباب‌بازی : شما می‌توانید از فروشگاه کریچر دی گوما که یک موزه اسباب‌بازی قدیمی است ، دیدن کنید .
  • کتاب : شما می‌توانید به فروشگاه فلیک که یک کتابفروشی بزرگ و مدرن است ، سر بزنید .
  • لوازم خانگی : شما می‌توانید از فروشگاه‌هایی مانند کاسا ، مدیا ورلد و کوین خرید کنید .
  • محصولات داروخانه : شما می‌توانید از فروشگاه اکویپاج که یک داروخانه و آرایشگاه است ، استفاده کنید .

 

دیگر امکانات مرکز خرید Nave De Vero :

اینترنت وای‌فای در ناوه ده ورو که بزرگترین مرکز خرید ونیز است به صورت رایگان میباشد ، همچنین پارکینگ‌ها و توالت‌ها . شما می‌توانید در بخش غذا خوری از انواع غذاها لذت ببرید ، از جمله مک‌دونالدز ، پیتزا دون پپه ، رستوران اولد وایلد وست با برگر ، استیک و ریبز آمریکایی ، کیکو کایتن سوشی با سوشی روی نوار نقاله و غذاهای آسیایی دیگر . همچنین یک ژلاتریا ( کافه بستنی ) و چندین سنک بار نیز موجود هستند . قیمت‌های غذاخوری در ناوه ده ورو به نظر ما مشابه قیمت‌های انگلستان یا آلمان هستند .

برای رفتن به ناوه ده ورو با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از اتوبوس 13 استفاده کنید که هر نیم ساعت یک بار از مرکز شهر مستره به مرکز خرید می‌رود . اما به اندازه‌ای که ما می‌دانیم ، اتوبوس‌های خط 13 در آخر هفته نمی‌روند . هیچ اتوبوس مستقیمی از مرکز ونیز در روزهای یکشنبه وجود ندارد . ایستگاه نهایی خط 13 کمتر از 100 متر از ورودی مرکز خرید فاصله دارد . ایستگاه نهایی خط تراموا 2 (T2) « ویا سالامونیو » حدود 500 متر از ناوه ده ورو فاصله دارد . بسیاری از محلی‌ها از ایستگاه تراموا از طریق یک منطقه صنعتی کوچک به مرکز خرید راه می‌روند .