نگارش رزومه تحصیلی - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

نگارش رزومه تحصیلی

پس از جمع آوری و ترجمه مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی ، باید مراحل درخواست را یکی پس از دیگری سپری کنید . یکی از مهم ترین مراحل ، نگارش رزومه تحصیلی است . نوشتن رزومه تحصیلی یکی دیگر از کارهای مهمی است که متقاضی برای تحصیل ، باید انجام دهد . هر دانشگاهی یک الگویی برای رزومه تحصیلی در نظر دارد . باید با این الگوها آشنایی داشته باشید . در صورت نیاز به داشتن رزومه تحصیلی حرفه ای می توانید اینجا کلیک کنید .

رزومه تحصیلی باید چه شرایطی داشته باشد ؟

رزومه تحصیلی در دانشگاه های مختلف ایتالیا متفاوت است . باید رزومه شما در عین سادگی ، حاوی مطالب مفید باشد تا کسی که پرونده شما را بررسی میکند ، در کمترین زمان ممکن به تمام اطلاعات مفید دسترسی داشته باشد . بیشتر دانشگاه های ایتالیا از رزومه با الگوی اروپایی تبعیت میکنند .

چه چیزهایی باید در رزومه تحصیلی نوشته شود ؟

یک عدد عکس به همراه مشخصات فردی متقاضی ، دستاوردهای تحصیلی ، دستاوردهای غیر تحصیلی ، سوابق کاری و تحصیلی ، علاقه مندیها ، سازهایی که مینوازید ، ورزشهایی که علاقه دارید و یا در آنها حرفه ای هستید ، راه های ارتباطی با شما و خیلی موارد دیگر .

به همین دلیل از دید خیلی ها ، مرحله نگارش رزومه تحصیلی ، یکی از مهمترین مراحل در گرفتن پذیرش از دانشگاه به حساب می آید . خودتان را لبریز از اطلاعات کنید تا بعد از مهاجرت ، عدم دانش کافی به شما آسیب نزند . اگر نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید ، میتوانید از قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید .