رزرو هتل و بلیط هواپیما - بزرگترین مرجع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

رزرو هتل و بلیط هواپیما

بعد از بررسی مدارک چک لیست تحصیلی باید به فکر رزرو هتل برای 10 روز ابتدایی در ایتالیا و رزرو بلیط هواپیمای خود باشید . ویدیوی کامل و جامعی در هر دو زمینه در کانال یوتیوب ما به اشتراک گذاشته شده که میتوانید از طریق لینکهای زیر مشاهده نمایید .

آموزش رزرو هتل به صورت رایگان برای ویزای تحصیلی ایتالیا

آموزش رزرو بلیط هواپیما به صورت رایگان برای ویزای تحصیلی ایتالیا

شرایط رزو هتل و بلیط هواپیما :

مهم ترین نکته در مورد رزرو هتل و بلیط هواپیما این است که روز پرواز و شروع رزرو هتل شما یکسان باشد . یعنی اگر رزرو بلیط هواپیما شما 1 اکتبراست ، رزرو هتل شما نیز باید از 1 اکتبرشروع شود . در غیر این صورت ، روز مراجعه به ویزامتریک با مشکل مواجه خواهید شد .

چه هزینه ای بابت رزرو هتل و بلیط هواپیما باید پرداخت کنیم ؟

می توانید هر دو را به صورت آنلاین و کاملا رایگان رزرو کنید . اگر طبق ویدیوهای زیر عمل کنید ، در کمتر از 10 دقیقه ، هر دو مرحله با موفقیت ثبت خواهند شد .

آموزش رزرو هتل به صورت رایگان برای ویزای تحصیلی ایتالیا

آموزش رزرو بلیط هواپیما به صورت رایگان برای ویزای تحصیلی ایتالیا

فایل ها و فرم های مورد نیاز برای سفارت ایتالیا :

برای راحتی شما عزیزان ، تمام فایل ها و فرم های مورد نیاز سفارت ایتالیا را جمع آوری کرده ایم . شما میتوانید اینجا کلیک کنید تا فایل ها و فرم های مورد نظر را دانلود نمایید .

جهت دیدن ویدیوی کامل بررسی چک لیست تحصیلی سفارت ایتالیا ، میتوانید اینجا کلیک کنید . اگر هم در هر قسمت از مسیر مهاجرت خود ، به مشاوره تخصصی نیاز داشتید ، میتوانید با مشاورین متخصص مجموعه عمشاد در ارتباط باشید .